Na bijna twee jaar als rector werkzaam te zijn geweest bij het Kennemer Lyceum in Overveen, liet Peter de Zoete afgelopen maandag in een persbericht weten Overveen te verruilen voor Amsterdam. Het waren twee enerverende jaren die voor het merendeel in het teken stonden van het coronavirus. Dat het Kennemer hem gaat missen is een feit, maar wat gaat Peter het meest missen aan het Kennemer? Hij vertelt het Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















