De meeste Haarlemmers brachten gisteren hun stem uit op GroenLinks-PvdA, maar ook de PVV kreeg flink wat stemmen in de stad. De ochtend na de verkiezingen zijn er dan ook gemengde reacties van wachtende reizigers. Waar de een zeer teleurgesteld is, zijn andere blij en vooral nieuwsgierig naar hoe het nu verder gaat.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















