De meeste Haarlemmers brachten gisteren hun stem uit op GroenLinks-PvdA, maar ook de PVV kreeg flink wat stemmen in de stad. De ochtend na de verkiezingen zijn er dan ook gemengde reacties van wachtende reizigers. Waar de een zeer teleurgesteld is, zijn andere blij en vooral nieuwsgierig naar hoe het nu verder gaat.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























