Voor velen is 2020 totaal anders gegaan dan gedacht. Maar hoe vervelend de coronacrisis en alle maatregelen ook zijn, het biedt toch weer (wat) mogelijkheden. Kijk het interview terug met Remco Veldhuis, waarin hij vertelt over zijn theatershow, maar ook over zijn deelname aan het televisieprogramma Wie is de Mol? Zonder corona had hij waarschijnlijk nooit mee kunnen doen. Benieuwd naar het hele gesprek? Kijk het terug bovenaan de pagina.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...





















