Voor velen is 2020 totaal anders gegaan dan gedacht. Maar hoe vervelend de coronacrisis en alle maatregelen ook zijn, het biedt toch weer (wat) mogelijkheden. Kijk het interview terug met Remco Veldhuis, waarin hij vertelt over zijn theatershow, maar ook over zijn deelname aan het televisieprogramma Wie is de Mol? Zonder corona had hij waarschijnlijk nooit mee kunnen doen. Benieuwd naar het hele gesprek? Kijk het terug bovenaan de pagina.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...



















