Voor velen is 2020 totaal anders gegaan dan gedacht. Maar hoe vervelend de coronacrisis en alle maatregelen ook zijn, het biedt toch weer (wat) mogelijkheden. Kijk het interview terug met Remco Veldhuis, waarin hij vertelt over zijn theatershow, maar ook over zijn deelname aan het televisieprogramma Wie is de Mol? Zonder corona had hij waarschijnlijk nooit mee kunnen doen. Benieuwd naar het hele gesprek? Kijk het terug bovenaan de pagina.
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...





















