In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezing schuiven er elke dag kandidaat-Kamerleden uit onze regio aan bij Haarlem105. Deze keer Renske Leijten van SP. Ze noemt zichzelf een echte dossiervreter en heeft samen met Pieter Omtzigt het nodige boven tafel gekregen in de toeslagenaffaire. Wat is voor Renske Leijten belangrijk voor de komende jaren? En wat neemt ze uit onze regio mee naar de Tweede Kamer?
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















