In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezing schuiven er elke dag kandidaat-Kamerleden uit onze regio aan bij Haarlem105. Deze keer Renske Leijten van SP. Ze noemt zichzelf een echte dossiervreter en heeft samen met Pieter Omtzigt het nodige boven tafel gekregen in de toeslagenaffaire. Wat is voor Renske Leijten belangrijk voor de komende jaren? En wat neemt ze uit onze regio mee naar de Tweede Kamer?
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















