D66 Haarlem wil dat er ook een bufferzone komt bij de ingang van de abortuskliniek Beahuis en Bloemenhove. Nu hoeven anti-abortusdemonstranten alleen bij de ingang in Heemstede 25 meter afstand te houden. Rob Benschop, bestuurder van de abortuskliniek, vertelt aan Ruth Oei het belang van die bufferzone en wat hij hoopt dat de gemeente Haarlem besluit.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...





















