Een groep oudere Haarlemmers gaat vrijdag met een Engelse Dubbeldekker naar IJmuiden en daar ‘fish and chips’ eten. Het is een uitstapje bedoeld voor Haarlemse senioren georganiseerd door Kennemerhart. De zorgorganisatie houdt bezigheden met het thema landen, en Engeland is aan de beurt. Ze gaan met dertig man en houden de coronamaatregelen in de gaten, er worden zelf mondkapjes meegenomen. De rit begint in Schalkwijk en eindigt daar ook weer.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















