Een groep oudere Haarlemmers gaat vrijdag met een Engelse Dubbeldekker naar IJmuiden en daar ‘fish and chips’ eten. Het is een uitstapje bedoeld voor Haarlemse senioren georganiseerd door Kennemerhart. De zorgorganisatie houdt bezigheden met het thema landen, en Engeland is aan de beurt. Ze gaan met dertig man en houden de coronamaatregelen in de gaten, er worden zelf mondkapjes meegenomen. De rit begint in Schalkwijk en eindigt daar ook weer.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















