Arno v.d. Vuurst van het programma Haarlem Leeft! in gesprek met Hilma van Slooten over het komende Stadsmakers Festival op 23 en 24 juni, met een congres op 23 juni en een openbaar festival op 24 juni. In deze eerste bijdrage een uitleg over wat Stadmakers doen en het congres op 23 juni. Luister hier naar het interview:
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...






















