Achter zwembad De Planeet aan de Planetenlaan in Haarlem-Noord zijn gisteravond bundels met afvalhout in brand gestoken. De afgelopen twee weekenden was het ook raak, verderop achter het tankstation bij het stadion, in dezelfde buurt. De brandweer heeft het vuur snel kunnen blussen. De parkeerterreinen daar worden ’s avonds veel als hangplek gebruikt en het vermoeden bestaat dat jongeren met de brandstichting te maken hebben. Getuigen wordt gevraagd zich te melden.
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...






















