Achter zwembad De Planeet aan de Planetenlaan in Haarlem-Noord zijn gisteravond bundels met afvalhout in brand gestoken. De afgelopen twee weekenden was het ook raak, verderop achter het tankstation bij het stadion, in dezelfde buurt. De brandweer heeft het vuur snel kunnen blussen. De parkeerterreinen daar worden ’s avonds veel als hangplek gebruikt en het vermoeden bestaat dat jongeren met de brandstichting te maken hebben. Getuigen wordt gevraagd zich te melden.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















