Achter zwembad De Planeet aan de Planetenlaan in Haarlem-Noord zijn gisteravond bundels met afvalhout in brand gestoken. De afgelopen twee weekenden was het ook raak, verderop achter het tankstation bij het stadion, in dezelfde buurt. De brandweer heeft het vuur snel kunnen blussen. De parkeerterreinen daar worden ’s avonds veel als hangplek gebruikt en het vermoeden bestaat dat jongeren met de brandstichting te maken hebben. Getuigen wordt gevraagd zich te melden.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















