Achter zwembad De Planeet aan de Planetenlaan in Haarlem-Noord zijn gisteravond bundels met afvalhout in brand gestoken. De afgelopen twee weekenden was het ook raak, verderop achter het tankstation bij het stadion, in dezelfde buurt. De brandweer heeft het vuur snel kunnen blussen. De parkeerterreinen daar worden ’s avonds veel als hangplek gebruikt en het vermoeden bestaat dat jongeren met de brandstichting te maken hebben. Getuigen wordt gevraagd zich te melden.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















