Achter zwembad De Planeet aan de Planetenlaan in Haarlem-Noord zijn gisteravond bundels met afvalhout in brand gestoken. De afgelopen twee weekenden was het ook raak, verderop achter het tankstation bij het stadion, in dezelfde buurt. De brandweer heeft het vuur snel kunnen blussen. De parkeerterreinen daar worden ’s avonds veel als hangplek gebruikt en het vermoeden bestaat dat jongeren met de brandstichting te maken hebben. Getuigen wordt gevraagd zich te melden.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















