‘De genomen maatregelen rondom de demonstraties bij abortuskliniek Beahuis & Bloemenhove werken goed’. Dat concludeert de gemeente Haarlem afgelopen week in een evaluatie na drie maanden. Sterre Marrée, van actiegroep ‘Collectie Vrije Keuze’ vindt dat de gemeente Haarlem niet te optimistisch moet zijn, zo vertelt ze Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















