‘De genomen maatregelen rondom de demonstraties bij abortuskliniek Beahuis & Bloemenhove werken goed’. Dat concludeert de gemeente Haarlem afgelopen week in een evaluatie na drie maanden. Sterre Marrée, van actiegroep ‘Collectie Vrije Keuze’ vindt dat de gemeente Haarlem niet te optimistisch moet zijn, zo vertelt ze Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















