‘De genomen maatregelen rondom de demonstraties bij abortuskliniek Beahuis & Bloemenhove werken goed’. Dat concludeert de gemeente Haarlem afgelopen week in een evaluatie na drie maanden. Sterre Marrée, van actiegroep ‘Collectie Vrije Keuze’ vindt dat de gemeente Haarlem niet te optimistisch moet zijn, zo vertelt ze Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















