Nu de avondklok vandaag officieel door de Tweede Kamer is goedgekeurd, betekent dat voor supermarkteigenaar Han Bouwens dat hij zijn winkels vanaf nu om 20.00 ’s avonds moet sluiten in plaats van 22.00. Zal het daardoor overdag drukker zijn in de winkels of kwamen de meeste klanten vanwege het thuiswerken toch al meer gespreid over de dag? Hij vertelt het aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...





















