Nu de avondklok vandaag officieel door de Tweede Kamer is goedgekeurd, betekent dat voor supermarkteigenaar Han Bouwens dat hij zijn winkels vanaf nu om 20.00 ’s avonds moet sluiten in plaats van 22.00. Zal het daardoor overdag drukker zijn in de winkels of kwamen de meeste klanten vanwege het thuiswerken toch al meer gespreid over de dag? Hij vertelt het aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Van aquapark tot maisdoolhof: dit zijn de leukste zomervakantietips voor kinderen in de regio
De temperaturen lopen deze week flink op en de zomervakantie staat voor de deur. Shakira Kaldenhoven van Kidsproof Haarlem deelt...





















