Nu de avondklok vandaag officieel door de Tweede Kamer is goedgekeurd, betekent dat voor supermarkteigenaar Han Bouwens dat hij zijn winkels vanaf nu om 20.00 ’s avonds moet sluiten in plaats van 22.00. Zal het daardoor overdag drukker zijn in de winkels of kwamen de meeste klanten vanwege het thuiswerken toch al meer gespreid over de dag? Hij vertelt het aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...






















