Nu de avondklok vandaag officieel door de Tweede Kamer is goedgekeurd, betekent dat voor supermarkteigenaar Han Bouwens dat hij zijn winkels vanaf nu om 20.00 ’s avonds moet sluiten in plaats van 22.00. Zal het daardoor overdag drukker zijn in de winkels of kwamen de meeste klanten vanwege het thuiswerken toch al meer gespreid over de dag? Hij vertelt het aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...



















