De politie in Haarlem heeft gisteren drie 18-jarige mannen uit Hilversum opgepakt op verdenking van diefstal van een telefoon. Een vrouw bood haar telefoon aan op internet en er werd een afspraak gemaakt. Nadat de koop rond was, renden de verdachten weg. Hun auto kon op de A200 aan de kant worden gezet en ze zijn alledrie meegenomen.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















