De politie in Haarlem heeft gisteren drie 18-jarige mannen uit Hilversum opgepakt op verdenking van diefstal van een telefoon. Een vrouw bood haar telefoon aan op internet en er werd een afspraak gemaakt. Nadat de koop rond was, renden de verdachten weg. Hun auto kon op de A200 aan de kant worden gezet en ze zijn alledrie meegenomen.
Voorzorgsmaatregelen in de regio vanwege de hitte: ‘Het is echt even uitzitten’
Het KNMI heeft tot ten minste vrijdag code oranje afgegeven vanwege de extreme hitte. Ook het Nationaal Hitteplan van het...






















