De politie in Haarlem heeft gisteren drie 18-jarige mannen uit Hilversum opgepakt op verdenking van diefstal van een telefoon. Een vrouw bood haar telefoon aan op internet en er werd een afspraak gemaakt. Nadat de koop rond was, renden de verdachten weg. Hun auto kon op de A200 aan de kant worden gezet en ze zijn alledrie meegenomen.
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























