Donderdag 1 december was The Void bij Sound of Haarlem. Opzwepende dansbare popmuziek met vleugjes techno en catchy vocals. En ze zijn hard aan het werk aan een debuut EP. En op 17 december lanceren ze hun debuutsingle. Anouk, Ruben en Lennart.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























