De overheid wil een eerste versie van een corona-app vanaf eind deze maand gaan testen, meldt het ministerie van Volksgezondheid vandaag. Met de app moet het mogelijk zijn om contacten van coronapatiënten te traceren. Minister De Jonge van Volksgezondheid noemt de app een voorwaarde om maatregelen rond het coronavirus te versoepelen.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...






















