De overheid wil een eerste versie van een corona-app vanaf eind deze maand gaan testen, meldt het ministerie van Volksgezondheid vandaag. Met de app moet het mogelijk zijn om contacten van coronapatiënten te traceren. Minister De Jonge van Volksgezondheid noemt de app een voorwaarde om maatregelen rond het coronavirus te versoepelen.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...























