De overheid wil een eerste versie van een corona-app vanaf eind deze maand gaan testen, meldt het ministerie van Volksgezondheid vandaag. Met de app moet het mogelijk zijn om contacten van coronapatiënten te traceren. Minister De Jonge van Volksgezondheid noemt de app een voorwaarde om maatregelen rond het coronavirus te versoepelen.
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...






















