De overheid wil een eerste versie van een corona-app vanaf eind deze maand gaan testen, meldt het ministerie van Volksgezondheid vandaag. Met de app moet het mogelijk zijn om contacten van coronapatiënten te traceren. Minister De Jonge van Volksgezondheid noemt de app een voorwaarde om maatregelen rond het coronavirus te versoepelen.
Gewonde bij steekincident aan Conradkade in Haarlem
Een persoon is vanavond gewond geraakt bij een steekpartij aan de Conradkade in Haarlem. Het incident gebeurde rond 19.30 uur...






















