Een 20-jarige man die vorig jaar twee inbraken pleegde in Haarlem, heeft tien maanden cel gekregen. Haarlemmer Brahim A. werd ook bestraft voor het bezit van een aanzienlijke hoeveelheid heroïne en cocaïne. Bij de kraak in juni werd ook een kluis meegenomen. De man werd uiteindelijk gepakt omdat hij DNA had achtergelaten.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















