Een 20-jarige man die vorig jaar twee inbraken pleegde in Haarlem, heeft tien maanden cel gekregen. Haarlemmer Brahim A. werd ook bestraft voor het bezit van een aanzienlijke hoeveelheid heroïne en cocaïne. Bij de kraak in juni werd ook een kluis meegenomen. De man werd uiteindelijk gepakt omdat hij DNA had achtergelaten.
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























