De voertuigbranden van afgelopen maandagnacht zouden toch geen verband met elkaar hebben. Dat maakt de Haarlemse politie bekend. Drie auto’s en een brommer gingen in vlammen op. Eerder meldde de politie dat er een link zou zijn. De branden zijn zeker niet de eerste in de stad deze zomer. Vorige maand gingen er in één week vier auto’s in vlammen op. “Het gebied heeft al langer onze aandacht”, zegt een woordvoerder. Het onderzoek loopt nog. bron: NH Nieuws
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















