Twee auto’s zijn in de nacht van woensdag op donderdag uitgebrand in Zandvoort. Het vuur ontstond aan de Zuster Dina Brondersstraat waar de wagens in de straat geparkeerd stonden. Toen de brandweerlieden op de plek des onheils aankwamen, stonden de voertuigen al flink te branden. De auto’s zijn geblust, er wordt nog onderzoek gedaan naar de oorzaak door de Forensische Opsporingsdienst.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















