Het Haarlemse Tweede Kamerlid Wybren van Haga heeft na zijn afsplitsing van Forum voor Democratie een nieuwe partij opgericht. De nieuwe partij van Van Haga heet: Belang van Nederland (BVNL). Is er nog ruimte ‘op rechts’ voor een extra partij? Luister hier het gesprek terug met Wybren van Haga tijdens het radioprogramma Haarlem Vandaag.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...




















