Het Haarlemse Tweede Kamerlid Wybren van Haga heeft na zijn afsplitsing van Forum voor Democratie een nieuwe partij opgericht. De nieuwe partij van Van Haga heet: Belang van Nederland (BVNL). Is er nog ruimte ‘op rechts’ voor een extra partij? Luister hier het gesprek terug met Wybren van Haga tijdens het radioprogramma Haarlem Vandaag.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op dinsdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















