Het Haarlemse Tweede Kamerlid Wybren van Haga heeft na zijn afsplitsing van Forum voor Democratie een nieuwe partij opgericht. De nieuwe partij van Van Haga heet: Belang van Nederland (BVNL). Is er nog ruimte ‘op rechts’ voor een extra partij? Luister hier het gesprek terug met Wybren van Haga tijdens het radioprogramma Haarlem Vandaag.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...






















