Het Haarlemse Tweede Kamerlid Wybren van Haga heeft na zijn afsplitsing van Forum voor Democratie een nieuwe partij opgericht. De nieuwe partij van Van Haga heet: Belang van Nederland (BVNL). Is er nog ruimte ‘op rechts’ voor een extra partij? Luister hier het gesprek terug met Wybren van Haga tijdens het radioprogramma Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....




















