Het Haarlemse Tweede Kamerlid Wybren van Haga heeft na zijn afsplitsing van Forum voor Democratie een nieuwe partij opgericht. De nieuwe partij van Van Haga heet: Belang van Nederland (BVNL). Is er nog ruimte ‘op rechts’ voor een extra partij? Luister hier het gesprek terug met Wybren van Haga tijdens het radioprogramma Haarlem Vandaag.
Hitte houdt bezoekers niet weg bij Harbourfestival in Heemstede
Het Harbourfestival in de haven van Heemstede heeft gisteravond veel bezoekers getrokken, ondanks de hoge temperaturen. Het festival, georganiseerd door...






















