Aanstaande maandag of dinsdag zal de rechtbank in Haarlem besluiten of de Formule 1 in Zandvoort definitief door kan gaan. Milieubeweging Mobilisation for the Environment (MOB) deed vandaag een laatste poging om de komst van de Formule 1 te dwarsbomen. NH Nieuws verslaggever Paul Tromp was aanwezig tijdens de rechtszaak. Tijdens Haarlem Vandaag vat Paul de rechtszaak samen en blikt met presentator Ruth Oei alvast vooruit op de uitspraak: ‘Wel of geen groen licht voor de Formule 1’?
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















