Ook in de regio Haarlem denken supermarkten weer na over een uurtje winkelen speciaal bedoeld voor ouderen. Of dat ’s morgens vroeg in de ochtend zal zijn, of toch op een ander tijdstip wordt nog over nagedacht, laat een woordvoerder van de supermarkten van Albert Heijn weten. De Vomar in Haarlem laat hier nog niks over los. Over de effectiviteit wordt nog wel getwijfeld en ook bleek eerder dat senioren eigenlijk amper gebruik maken van de speciale winkeltijden. De Dekamarkt-keten schaart zich achter de mening van Albert Heijn. Supermarkten willen sowieso zoveel mogelijk rekening houden met de wensen van de verschillende klanten. bron: Haarlems Dagblad
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















