We staan nog steeds in het koor van de Oude Bavo en zien dat maar een boog blauw is geschilderd. Blauw blijkt een belangrijke kleur in de kerk. Timen legt uit dat daar de hostie en de troon van de bischop stonden. Dan zien we hoe elke pilaar de tekeningen heeft van het gilde die daar hun plek hadden, maar soms stond er iets verkeerd.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















