In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart aanstaande gaat Haarlem105 in gesprek met de politiek. In een driedelige serie spreekt presentator Ruth Oei met wethouders, raadsleden en de burgemeesters. In deze derde aflevering spreekt ze burgemeesters Astrid Nienhuis (Heemstede), Elbert Roest (Bloemendaal) en Jos Wienen (Haarlem). Hoe was het voor hen om bestuurder te zijn tijdens een pandemie? En hoe willen zij meer jongeren betrekken bij de lokale politiek?
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















