In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart aanstaande gaat Haarlem105 in gesprek met de politiek. In een driedelige serie spreekt presentator Ruth Oei met wethouders, raadsleden en de burgemeesters. In deze derde aflevering spreekt ze burgemeesters Astrid Nienhuis (Heemstede), Elbert Roest (Bloemendaal) en Jos Wienen (Haarlem). Hoe was het voor hen om bestuurder te zijn tijdens een pandemie? En hoe willen zij meer jongeren betrekken bij de lokale politiek?
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...


















