Verslaggever Albert de Gelder was op 1 juni vanaf 12:00 in het centrum van Haarlem om te kijken hoe de heropening van de terrassen verloopt. Dit keer vanaf een terras aan de Grote Markt.
Voorzorgsmaatregelen in de regio vanwege de hitte: ‘Het is echt even uitzitten’
Het KNMI heeft tot ten minste vrijdag code oranje afgegeven vanwege de extreme hitte. Ook het Nationaal Hitteplan van het...





















