Greenpeace heeft donderdagochtend de Aalsmeerbaan op luchthaven Schiphol bezet. De milieuorganisatie protesteert tegen de miljarden euro’s die de luchtvaart van de overheid krijgt om de coronacrisis door te komen. De activisten willen dat de vliegmaatschappijen alleen geld krijgen, als zij ook met een milieuplan komen. De actie is daarom toepasselijk ‘Geen Poen zonder Groen’ gedoopt. Minister Cora van Nieuwenhuizen heeft aan KLM wel voorwaarden gesteld over de uitstoot van CO-2, liet zij weten in de media. Greenpeace vindt echter dat er meer en uitgebreidere eisen gesteld moeten worden.
Van aquapark tot maisdoolhof: dit zijn de leukste zomervakantietips voor kinderen in de regio
De temperaturen lopen deze week flink op en de zomervakantie staat voor de deur. Shakira Kaldenhoven van Kidsproof Haarlem deelt...






















