Als we denken aan de druk op de zorg in de afgelopen periode, denken we vrijwel direct aan de ziekenhuizen. Maar in de bijna twee jaar dat de coronapandemie Nederland in zijn greep houdt, hebben de huisartsen niet stilgezeten. Want in hoeverre vangen zij de patiënten op die niet terecht kunnen bij de ziekenhuizen? Presentator Ruth Oei vraagt het aan Inez te Hennepe, huisarts in Haarlem en tevens voorzitter van de Vereniging Huisartsen Zuid Kennemerland.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















