Op 23 februari zijn er door het kabinet versoepelingen voor de corona maatregelen aangekondigd, maar wat vinden de Haarlemmers hier eigenlijk van?
Iedereen is erg positief over de versoepelingen, maar toch vinden mensen dat er voorzichtig gedaan moet worden.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















