Een wielrenner is maandagavond hard gevallen op Boulevard Barnaart in badplaats Zandvoort. Het slachtoffer kreeg problemen met de versnellingen op zijn fiets. De man vloog daardoor over de kop. Hij zou met zijn hoofd de straat hebben geraakt. De man ligt in het ziekenhuis. Wat er precies gebeurde en hoe de wielrenner kon vallen, is nog niet helemaal duidelijk.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















