Een wielrenner is maandagavond hard gevallen op Boulevard Barnaart in badplaats Zandvoort. Het slachtoffer kreeg problemen met de versnellingen op zijn fiets. De man vloog daardoor over de kop. Hij zou met zijn hoofd de straat hebben geraakt. De man ligt in het ziekenhuis. Wat er precies gebeurde en hoe de wielrenner kon vallen, is nog niet helemaal duidelijk.
Haarlem scherpt LHBTI+-aanpak aan: ‘De haat tegen deze gemeenschap behoort niet tot het verleden’
De gemeente Haarlem werkt aan een aangescherpt plan om de veiligheid van de LHBTI+-gemeenschap te verbeteren. Eerder maakte de gemeenteraad...






















