Een wielrenner is maandagavond hard gevallen op Boulevard Barnaart in badplaats Zandvoort. Het slachtoffer kreeg problemen met de versnellingen op zijn fiets. De man vloog daardoor over de kop. Hij zou met zijn hoofd de straat hebben geraakt. De man ligt in het ziekenhuis. Wat er precies gebeurde en hoe de wielrenner kon vallen, is nog niet helemaal duidelijk.
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...






















