Een wielrenner is maandagavond hard gevallen op Boulevard Barnaart in badplaats Zandvoort. Het slachtoffer kreeg problemen met de versnellingen op zijn fiets. De man vloog daardoor over de kop. Hij zou met zijn hoofd de straat hebben geraakt. De man ligt in het ziekenhuis. Wat er precies gebeurde en hoe de wielrenner kon vallen, is nog niet helemaal duidelijk.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...























