Medewerkers van de winkels op Schiphol overhandigen woensdag een petitie om hun banen te behouden. Van een kleine driehonderd man personeel dreigen er tientallen te worden ontslagen. De petitie wordt gegeven aan de winkelafdeling. Vakbond FNV vindt dat er te snel ingrijpende maatregelen worden genomen. De medewerkers zijn het ook niet eens met een proef van het niet langer aannemen van contant geld. Winkels zouden dagelijks duizenden euro’s aan omzet mislopen. Royal Schiphol Group heeft door de coronacrisis intussen 246 miljoen verloren, vooral door het wegblijven van passagiers.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....
























