Tijdelijke woningen zijn geen goede oplossing voor de woningnood in de regio. “Dat werkt maar even”, zeggen B en W van Haarlemmermeer in antwoord op vragen van D66 en GroenLinks, meldt het Haarlems Dagblad. Een geplande wijk die over vijftien jaar weer verdwijnt, zien deze partijen wel zitten. De Haarlemmermeerse raad denkt daar anders over, zij stellen dat het wegennet dit niet aankan, omdat de wijk meer verkeer zal aantrekken. De partijen voelen zich buiten spel gezet. B en W is het daar niet mee eens, zij zeggen dat de raad in de besluitvorming betrokken zal worden, zodra er een overeenkomst is over de ontwikkeling van huizen die permanent kunnen blijven staan.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















