Met de eerste overwinning op Pinoké op donderdag in hun broekzak, kan het herenteam van HC Bloemendaal vandaag geschiedenis schrijven. Door vandaag thuis te winnen tegen hetzelfde team, zou de Bloemendaalse hockey club zichzelf voor de 22e keer mogen kronen als landskampioen. In Chez René spraken we met Govert Ho, manager van het team, over de voorbereidingen voor deze spannende dag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...





















