Wie wil zwemmen in zee wordt dat ten zeerste afgeraden, de stroming is te sterk. Daarom is de rode vlag gehesen. “Zwemmen is vanaf nu verboden”, zegt de Reddingsbrigade in Noord-Holland. De rode vlag gold al een groot deel van de zondag langs de kust. Een woordvoerder van de Zandvoortse Reddingsbrigade laat aan NH Nieuws weten dat de stroming veel sterker is dan normaal. Het gaat niet alleen om zwemmers of watersporters die uit zee worden geholpen, maar ook om hulpverlening op het strand, bijvoorbeeld het vinden van verdwaalde kinderen. Er zijn al meerdere mensen verdronken de afgelopen zomerperiode.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















