Wie wil zwemmen in zee wordt dat ten zeerste afgeraden, de stroming is te sterk. Daarom is de rode vlag gehesen. “Zwemmen is vanaf nu verboden”, zegt de Reddingsbrigade in Noord-Holland. De rode vlag gold al een groot deel van de zondag langs de kust. Een woordvoerder van de Zandvoortse Reddingsbrigade laat aan NH Nieuws weten dat de stroming veel sterker is dan normaal. Het gaat niet alleen om zwemmers of watersporters die uit zee worden geholpen, maar ook om hulpverlening op het strand, bijvoorbeeld het vinden van verdwaalde kinderen. Er zijn al meerdere mensen verdronken de afgelopen zomerperiode.
Gewonde bij steekincident aan Conradkade in Haarlem
Een persoon is vanavond gewond geraakt bij een steekpartij aan de Conradkade in Haarlem. Het incident gebeurde rond 19.30 uur...






















