Veertig tot vijftig Haarlemse boa’s hebben gisteren op de Grote Markt in Haarlem actie gevoerd tegen agressie tegen de ambtenaren. Burgemeester Jos Wienen sloot zich later bij de actievoerders aan. Aanleiding van het protest is de ernstige mishandeling van een boa in IJmuiden op afgelopen Hemelvaartsdag. De boa werd belaagd door een groep van zo’n veertig losgeslagen jongeren en raakte daarbij zwaargewond. foto: Ad Timmers
Bakfietser gewond na botsing met bus op Nassaulaan
Een bakfietser is begin van de middag gewond geraakt na een botsing met een lijnbus op de Nassaulaan in Haarlem....




















