Haarlem Marketing heeft een campagne laten ontwikkelen die Haarlem profileert als stad van de menselijke maat.
Het thema voor deze campagne luidt: Adem Haarlem
In deze campagne zien we beelden die de rust, de schoonheid en de gemoedelijkheid van Haarlem tonen. Altijd gecombineerd met de regel Adem Haarlem en soms vergezeld van een tekstje waarin het een of ander wordt toegelicht. De campagne bestaat uit advertenties in onder meer De Volkskrant en Het Parool, daarnaast mupiâs en abriâs in de Nederlandse steden met een accent op steden in de regio Groot Amsterdam, billboards op NS-stations en Schiphol en verder bannering en andere onlinepubliciteit, te beginnen bij haarlem.nl.
De geheel vernieuwde website van Haarlem Marketing die qua visualisatie en nieuwe online technieken meer inspeelt op de beleving van een bezoek aan de Spaarnestad, wordt gelijktijdig met deze campagne gelanceerd. De campagne start officieel op 1 september. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met communicatiebureau Het ei van Ubachs.
Adem in. Adem uit. Adem Haarlem.