Schiphol heeft Destination Unknown gelanceerd. Bij dit spel moeten deelnemers aan de hand van foto’s bestemmingen raden.
De luchthaven wil daarmee op een vernieuwende manier de ruim driehonderd directe bestemming laten zien, die vanaf Schiphol te bereiken zijn. Vervolgens moet op een wereldbol worden aangegeven op welke bestemming de foto’s genomen zijn. Hoe meer plekken worden geraden, hoe verder de bestemming wordt waar een reis naar toe is te winnen. Schiphol geeft twee retourtickets weg aan het eind van de campagneperiode.
‘Via Schiphol bereiken tienduizenden mensen elke dag een wereld aan bestemmingen. Sommige bestemmingen zijn heel bekend, anderen veel minder. Wij vinden het fantastisch om via foto’s van échte mensen, bezoekers op ontdekkingstocht te sturen in het uitgebreide bestemmingennetwerk van Schiphol. Door Instagram-foto’s op die manier te gebruiken, hebben we een absolute primeur’, stelt commercieel directeur Maarten de Groof van Schiphol Group.
Speel Destination Unknown op www.schiphol.nl/destinationunknown. De game draait op pc’s, tablets en smartphones.