Veertig tot vijftig Haarlemse boa’s hebben gisteren op de Grote Markt in Haarlem actie gevoerd tegen agressie tegen de ambtenaren. Burgemeester Jos Wienen sloot zich later bij de actievoerders aan. Aanleiding van het protest is de ernstige mishandeling van een boa in IJmuiden op afgelopen Hemelvaartsdag. De boa werd belaagd door een groep van zo’n veertig losgeslagen jongeren en raakte daarbij zwaargewond. foto: Ad Timmers
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...





















