Bij de in Haarlem zeer populaire en bekende Bison Bowling aan de Orionweg is gisteravond korte tijd brand geweest. Brandweerlieden hadden de brand gelukkig snel onder controle. De oorzaak zou iets met een wasmachine of een wasdroger zijn geweest. De medewerkers van de bowlingbaan zijn onderzocht en hoefden niet te worden behandeld. De brandweer heeft het gebouw later nog even goed geventileerd.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...























