De Dekamarkt in de Slachthuisbuurt is zondagavond doelwit geweest van een overval. Twee jongens waarvan een met een wapen drongen de winkel binnen. Ze zijn gevlucht, meldt NH Nieuws. Een woordvoerder laat niet los wat voor wapen er werd gebruikt en het is nog niet duidelijk of ze geld hebben kunnen meenemen. De politie is op zoek en heeft een signalement op Burgernet gezet. Ze zijn er te voet vandoor gegaan.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















