De Dekamarkt in de Slachthuisbuurt is zondagavond doelwit geweest van een overval. Twee jongens waarvan een met een wapen drongen de winkel binnen. Ze zijn gevlucht, meldt NH Nieuws. Een woordvoerder laat niet los wat voor wapen er werd gebruikt en het is nog niet duidelijk of ze geld hebben kunnen meenemen. De politie is op zoek en heeft een signalement op Burgernet gezet. Ze zijn er te voet vandoor gegaan.
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























