De Dekamarkt in de Slachthuisbuurt is zondagavond doelwit geweest van een overval. Twee jongens waarvan een met een wapen drongen de winkel binnen. Ze zijn gevlucht, meldt NH Nieuws. Een woordvoerder laat niet los wat voor wapen er werd gebruikt en het is nog niet duidelijk of ze geld hebben kunnen meenemen. De politie is op zoek en heeft een signalement op Burgernet gezet. Ze zijn er te voet vandoor gegaan.
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...






















