De Dekamarkt in de Slachthuisbuurt is zondagavond doelwit geweest van een overval. Twee jongens waarvan een met een wapen drongen de winkel binnen. Ze zijn gevlucht, meldt NH Nieuws. Een woordvoerder laat niet los wat voor wapen er werd gebruikt en het is nog niet duidelijk of ze geld hebben kunnen meenemen. De politie is op zoek en heeft een signalement op Burgernet gezet. Ze zijn er te voet vandoor gegaan.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...























