De Dekamarkt in de Slachthuisbuurt is zondagavond doelwit geweest van een overval. Twee jongens waarvan een met een wapen drongen de winkel binnen. Ze zijn gevlucht, meldt NH Nieuws. Een woordvoerder laat niet los wat voor wapen er werd gebruikt en het is nog niet duidelijk of ze geld hebben kunnen meenemen. De politie is op zoek en heeft een signalement op Burgernet gezet. Ze zijn er te voet vandoor gegaan.
Overleden persoon aangetroffen bij Molenplas, identiteit nog niet bevestigd
Bij de Molenplas in Haarlem is vandaag een overleden persoon in het water aangetroffen. Dat bevestigt de politie. De vondst...




















