Waar de Stadsschouwburg, de Philharmonie, het Patronaat en de Toneelschuur afgelopen dinsdag na de persconferentie een bittere pil te verwerken kregen, was de uitkomst voor Lode van Piggelen, directeur van openluchttheater Caprera in Bloemendaal beduidend beter. Zoals het er nu naar uitziet mag Caprera zeer binnenkort weer open, maar Van Piggelen wacht nog even voordat hij de deuren opent. Aan Ruth Oei legt hij tijdens Haarlem Vandaag uit waarom.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















