Waar de Stadsschouwburg, de Philharmonie, het Patronaat en de Toneelschuur afgelopen dinsdag na de persconferentie een bittere pil te verwerken kregen, was de uitkomst voor Lode van Piggelen, directeur van openluchttheater Caprera in Bloemendaal beduidend beter. Zoals het er nu naar uitziet mag Caprera zeer binnenkort weer open, maar Van Piggelen wacht nog even voordat hij de deuren opent. Aan Ruth Oei legt hij tijdens Haarlem Vandaag uit waarom.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















