De golf van autobranden in Haarlem lijkt voorlopig niet te stoppen. De brandweer moest woensdagnacht in actie komen voor een brandende auto aan de Vincent van Goghlaan in Parkwijk. Het voertuig werd compleet verwoest. Het is de vijfde brand in een week. Eerder dacht de politie dat de branden verband met elkaar hielden. Die mening is intussen bijgesteld, het blijft onduidelijk wie er voor de branden verantwoordelijk is en of er een patroon is.
Haarlem scherpt LHBTI+-aanpak aan: ‘De haat tegen deze gemeenschap behoort niet tot het verleden’
De gemeente Haarlem werkt aan een aangescherpt plan om de veiligheid van de LHBTI+-gemeenschap te verbeteren. Eerder maakte de gemeenteraad...























