De eerste twee weken zitten erop voor de nieuwe directeur van het Teylers Museum. Marc de Beyer verliet Gouda voor Haarlem en neemt daarmee de rol over van Marjan Scharloo, die na 20 jaar met welverdiend pensioen is gegaan. Hoe waren zijn eerste stappen als directeur in het Teylers Museum en wat staat er op zijn bucket list als kersverse directeur? De Beyer bespreekt het met presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #30 – Alpe d’Huez
Deze week komt de column De Muggenbult van Thysa Smet vanaf een bijzondere locatie. De columnist bevindt zich namelijk op...




















