Spaarnelanden vraagt Haarlemmers een bezoekje aan het Milieuplein zoveel mogelijk uit te stellen. Het afvalbedrijf laat vandaag weten dat het extreem druk is met het dumpen van afval. Er mogen niet meer dan tien auto’s tegelijk op het Milieuplein en de medewerkers kunnen vanwege de anderhalvemeter-maatregelen niet helpen met het weggooien van vuil. Men vraagt ook niet te dicht bij de medewerkers te komen.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...























